2009. június 15., hétfő

Hétfő

Reggel fél 10-kor keltem.gépeztem,majd porszívóztam.Ebéd után táncoltam.Felállítottuk a kertbe a pavilont.Szerdán kapjuk Brigitől a macskákat.Holnap el kell menni 11-kor a suli elé,és elmegyünk a könyvesboltba kiválasztani a könyvet amit a kitűnők kapnak.én vagy:Az ötök ereje,vagy:Tükör által homályosan-t kérem.Mindkettő:1980FT.Csak majdnem kétezer:P
Nos igen,megint karaoke-ztam.Most épp olvasom a Bánk Bán-t.Tetszik,jó dráma.
Még maradt egy csomó süti a ballagásról,közben eszegetek.

Olvastam egy szép idézetet a barátságról:
"A barát az az ember,aki mellett hallgathatok,más szóval nem kell tőle féltenem belső kertjeimet,hegyeimet,vízmosásaimat és sivatagaimat,mert nem fog beléjük taposni"
/Antoine de Saint-Exupéry/

és egyet a szerelemről:
"Nagy bátorság kell ahhoz,hogy szeress valakit és hagyd,hogy az viszontszeressen.De ha ismered a rossz dolgait,és mégis inkább elmenekülsz,semmiért sem lesz érdemes küzdened."
/egy filmből/

ennyi.és mint látjátok megváltoztattam a blogom hátterét is.
unalmasan telik a szünet,de majd csak lesz valahogy:D
addig is kellemes szünetet!




Nincsenek megjegyzések: