2009. június 8., hétfő

osztálykirándulás

Első nap:
megérkeztünk és kipakoltunk.Lementünk a Balatonra.Én nem fürödtem.Láttunk sok Tőkés récét,döglött vízisiklót és angolnát.Este lementünk vacsorázni.Tarhonya volt amit nem szeretek,ezért nem ettem meg.Aztán lementünk karaoke-zni,aztán visszamentünk.Hajnali 1 körül aludtunk el.

Második nap:
A reggeli szalámi,uborka és vaj volt zsemlével.Reggeli után Tihanyba mentünk komppal.Ott vettem Taknyot,hűtőmágnest és egy kulcstartót.Aztán visszajöttünk és lementünk a Balatonhoz fürdeni.Tollasoztunk,és vízibicikliztünk is.este aki akart lement karaoke-zni.én mentem.A fiúkkal üvegeztünk.Aztán kártyáztunk,majd kb. 1óra körül megint elaludtam.

Harmadik nap:
a Reggeli bundáskenyér,felvágott,paradicsom és vaj volz kiflivel.ja és tea volt reggelire.Reggeli után összecsomagoltunk és elmentünk a Blatonra fürdeni.Aki akart kajakozott.Majd elindultunk haza.Megálltunk Fülöpszálláson ebédelni.Én Nyuszifül tálat kértem.Abba volt 2 szelet rántottcsirke,sültkrumpli,répa,uborka és paradicsom,és kechup.Aki mindet megett kapott ajándékot.Volt Mickey egér menü is.ugyen az csak rántott sajt volt.mindenki megette mindet.Nyalókát kaptunk:P
aztán hazaérkeztünk.




Balaton:



Tőkés récék:



A vonaton:Balról:Dávid,Zsani és Feri:
én és Brigi:

Vonat:
Balaton:






Komp:
Balaton:
Kompok

Tőkés récék:


Balaton:



Dávid alszik:
A buszon:

Nincsenek megjegyzések: