2008. augusztus 6., szerda

családi nyaralás

Voltam a családommal nyaralni először Tiszavasváriba mentünk, a barátainkhoz.nekik nyaralójuk is van és ott voltunk. Este értünk oda.Est vacsoráztunk,majd zenéltünk.volt nagy buli.Másnap mamámékhoz mentünk.Voltunk a váci vigalomba.Ott nagyon sok minden volt.Volt hullámvasút,körhinta,célbalövés,és horgászni is lehetett.Megnéztük mik vannak ott,aztán ettünk Gyros-t pitában.majd visszamntünk mamámékhoz.aztán reggel bográcsoztunk.és fürödtünk a medencében is,és aztán ebédltünk,és játszottunk.Este átmentem a kresztapukámhoz aludni.reggel visszamntm mamámékhoz,és elmntünk.Elmntünk Egrn kresztül gy nagyon szerpntines útán,és lilafüredr értünk.Ott bementünk gy étteremb és ebédltünk.Aztán visszamentünk Tiszavasváriba.Aludtunk egy nagyot.Másnap rggel fürödtünk medencébn,és délután kimntünk a strandra.aztán hazamentünk ste és aludtunk.Másnap reggl szerdán,mntünk Tiszaújvárosba a strandra.Nagyon klassz ott a strand.Délután visszamntünk tiszavasváriba,utána este mentünk unokatestvérmhez Nyírgyházára.Öcsémt vittül le.Aztán visszamentünk tiszavasváriba és aludtunkl.majd másnap délután kimntünka strandra.Aztán másnap elmentünk unokatesómhoz és aztán kimentük a strandra.majd visszamentünk,és én is ott maradtam 3napot.majd mentünk haza.nagyon jól éreztm magam.