2009. február 24., kedd

szombat-vasárnap-hétfő-kedd

SZOMBAT:
nem volt semmi különös.tanultam és gépeztem és tv-ztem.csak a szokásos semmiség.ja és persze gyakoroltam a farsangi táncunkat is.

VASÁRNAP:
ma én főztem meg az ebéded.Tökfőzeléket csináltam.nagyon finom lett:)gyakoroltam a farsangi táncunkat.nem történt velem semmi különös.csak egy szokásos nap.

HÉTFŐ:
tánc és dráma:gyakoroltuk a farsangi táncot.
angol:kiosztották a tz-t és 5-ös lett.az ételeket tanuljuk,és a ...ö.... valamilyen mondatokat.
tesi:gyakoroltuk a farsangi táncot.
matek:hát...ilyen bonyolult feladatokat csináltunk,de én értem:D
tánc nem volt és mazsi se.

KEDD:
könyvtárinformatika:semmi,csak játszottunk.
tesi:gyakoroltuk a farsangi táncot
magyar:hasonlító határozói alárendelt összetett mondatok
magyar:feleltem a Családi körből 5-ös lett
töri:elmaradt!!!!!!!!!

na ennyi.nem volt semmi különös,csak egy szokásos nap egy átlagos lánynak.

Nincsenek megjegyzések: