2009. június 18., csütörtök

csütörtök

Reggel mikor felkeltem azonnal mentem ki a macskákhoz.Adtam nekik tejet.Nagyon éhesek voltak.Ma 3-szor adtam nekik enni.Utána játszottam velük.A kutyám,Muri az mindig játszani akar a macskákkal,de a mskák nem akarnak vele.Muri nekiugrik amcskáknak,főleg Korminak,mert nem játszik vele.Még picik,jó hogy nem játszanak.Minden fára felmásznak,és nem tudnak lejönni.Miután macskáztam és kutyáztam bejöttem és gépeztem.Olvastam a könyvem.Már a felénél tartok.Nagyon jóóó!!!Jah a mcskákról még annyit,hogy Tigris az nagyon nyugodt,nyalogatja a kezem,és harapdálja a lábam.A könyv eddig erről szól:
Miley-t nyári suliba küldik,és ott találkozik egy helyes sráccal,akivel randiznak.Hogy mi lesz tovább,majd olvasom és írom.
Nos,hát szerintem ennyi.de majd még írok!!! =)

Nincsenek megjegyzések: