2009. június 17., szerda

szerda

Reggel izgatottan vártam ezt a napot,hiszen ma van az évzáró,ami azt jelenti:Vakáció!!!!!!!
Játszottam a kutyáimmal,gépeztem és tv-ztem.Délután fél 3-kor Brigiék elhozták a macskákat.Nagyon cukik!!!Nekem kell gondoskodnom róluk,mivel én akartam.A nevük:Tigris és Kormi.A tyúkólban vannak.Még nagyon félnek de majd szokják.A kutyám majdnem leharapta a fejét.Vagyis csak játszani akar velük.Nem esznek,de ha éhesek lesznek majd fognak.Az évzáró:
Unalmasan álltuk végig az igazgató beszédét.A kitűnők kaptak könyvet(én is!!!!),és azok akik valamilyen versenyeredményt értek el.Zoli marha sokat kapott.Azt hiszem,hogy 3-an buktak pótvizsgára.Most olvasom a könyvet amit kaptam.Este nézem a Doctor house-t.(Olyan hülye)XD
na anggyából enniy.remélem az új háttér,és a képek mindenkinek tetszenek,akinek nem az írjon!!

Nincsenek megjegyzések: